Tuesday, March 15, 2011

2011

assalamu'alaikum permata-permata abnaa-karim!

semoga sentiasa bersemangat, ceria dan sihat! maaflah, setelah 3 bulan 2011 menjengah, baru kali ini entri untuk tahun ini muncul..sibuk deh, huhu..maaf ya!

sekadar update beberapa kisah terbaru.. (expecially buat kekanda A1 yang selalu tertinggal berita..huhu)

1- insyaAllah tahun ini seramai 3 orang yang akan menduduki peperiksaan besar: A8 Asmaa Sasabiila (SPM), A9 Abdul Halim (PMR) dan A11 Amiratul Huda (UPSR).. semoga kita boleh saling me'nyupport' iela, alem dan huda.. teruskan doa-doa kita buat mereka, supaya sentiasa bersemangat untuk belajar, dan seterusnya menghadiahkan keputusan yang cemerlang buat ummi dan ayah tercinta.. do fight it, dear!!

2- alhamdulillah, 23 Feb 2011 yg lepas ummi dan ayah dah beli kereta 'baru' (second hand, but not bad!). kenari autosport, warna hitam. WPG7975. buat masa ni, kakmah guna dulu ya! bawa pergi lab..dun worry, yg dah ada lesen nnt kita boleh pass-pass..

3- konvokesyen.. insyaAllah 27 Mac ni kakmah konvo. ijazah sarjana.. kepada abnaa-karim yang boleh pulang, balik la.. i miss you all so much! nak sangat amik gambar dgn jubah tu sama-sama..

4- kesihatan aiem..hurm, yg ni masing-masing mesti doakan sungguh-sungguh.. supaya aiem tersayang terus sihat..buat aiem, jaga kesihatan baik-baik..jgn lasak2.. ya, kalau mmg x sayang kitorg, terserah kamu deh..

ok, rasanya cukuplah dulu update kisah2 kita buat masa ini..terus titipkan hembusan doa kalian buat anugerah keluarga kita yg harmoni ini..ameen!

No comments:

Post a Comment